Автор - Денисенrо А.Л., вчитель історії
4-8 лютого 2019 р. в Києві в межах проекту "Вивчай та розрізняй" відбувся тренінг "Інтеграція інфо-медійної грамотності на уроках історії".
Даний захід проводився міжнародною організацією IREX та її українськими партнерами МБФ «Академія української преси» і StopFake, за фінансової підтримки Державного департаменту США та Міністерства закордонних справ і справ Співдружності націй Великої Британії.
Даний захід проводився міжнародною організацією IREX та її українськими партнерами МБФ «Академія української преси» і StopFake, за фінансової підтримки Державного департаменту США та Міністерства закордонних справ і справ Співдружності націй Великої Британії.
Навчання відбувалося протягом п'яти днів через ігрові форми в малих групах.
День 1 - тренінг "Інтерактивні методи викладання історії". Нас ознайомили з найбільш ефективними приймами та технологіями розвитку критичного сприяняття інформації в учнів: метод притч, метод "Прес", метод "Світове кафе", метод "Шість шляп", метод "Колба" тощо.
День 2 - тренінг "Використання онлайн інструментів у викладанні історії". Нас ознайомили з найбільш ефективними інтернет ресурсами, які можна використовувати на уроках: віртуальні музеї, Google Maps та Google Earth, YouTube, генерування QR кодів, соціальні мережі, верифікація фотодокументів, переваги презентацій тощо.
День 3 - тренінг "Навички ефективної комунікації". З нами працювали медіатори - фахівці з питань вирішення конфіктів під час комунікації. Нас навчали як емоції залежать від інтересів та потреб; як вирішити конфліктні ситуації тощо.
День 4 - нам презентували розробки уроків з використанням різних інтерактивних вправ. Ми отримали "домашнє завдання" - проаналізувати дані розробки з точки зору можливості їх використання на уроках.
День 5 - презентація зворотнього зв'язку - обговорення "домашнього завдання".
Хочу висловити слова вдячності організаторам заходу та тренерам, які працювали з нами!
Немає коментарів:
Дописати коментар