Автор - учитель обслуговуючою праці Ткаченко Г.В.
Шкільний предмет трудове навчання має значні можливості у вихованні в учнів національно-патріотичних почуттів.
В першому семестрі дівчата ознайомились з модулем «Технологія оздоблення одягу», виготовляли штучні квіти технікою «канзаші», які містили в своєму оформленні національно–патріотичну символіку.
Дуже часто в разі оздоблення виробів штучними квітами такі самі квіти використовують і в оздобленні взуття, сумок, а також біжутерії чи прикрас для волосся.
Наприклад, в українському національному костюмі поєднані вишивка, штучні квіти як на одязі, так і в аксесуарах.
З огляду на сьогоднішні події стає дуже актуальним використання в оздобленні одягу квітів з національною символікою, а також червоного маку, що символізує невинно пролиту кров за Батьківщину, це знак пошани загиблих воїнів і будемо сподіватися, щоб поля на Сході зацвіли червоним маком, а на Україні запанував мир і спокій.В першому семестрі дівчата ознайомились з модулем «Технологія оздоблення одягу», виготовляли штучні квіти технікою «канзаші», які містили в своєму оформленні національно–патріотичну символіку.
Дуже часто в разі оздоблення виробів штучними квітами такі самі квіти використовують і в оздобленні взуття, сумок, а також біжутерії чи прикрас для волосся.
Наприклад, в українському національному костюмі поєднані вишивка, штучні квіти як на одязі, так і в аксесуарах.
Немає коментарів:
Дописати коментар